Persbericht 3 juli 2017

Heden, omstreeks 14.00 uur, heeft zich een explosie voorgedaan op onze locatie Reym Beverwijk tijdens het leegzuigen van een vat met actief kool. Er waren twee medewerkers aanwezig in de nabijheid van het vat tijdens de explosie. Beide medewerkers zijn onderzocht door ambulance personeel, naar het zich laat aanzien zijn er geen verwondingen. Het actief kool was verontreinigd met onder andere laag stralend radioactieve vervuiling (LSA), de omgeving is afgezet en er is geen direct gevaar voor de omgeving. Er zal nader onderzoek verricht worden naar de oorzaak van dit incident. Nadere berichtgeving volgt zodra meer bekend is.

Over Reym

De Reym Groep is een grote vooruitstrevende dienstverlener op het gebied van industriële reiniging, transport en afvalmanagement. Bij Reym werken 600 medewerkers, die hun professionele talenten inzetten om onze opdrachtgevers een hoogwaardig product te leveren. Reym verbetert continu om er voor te zorgen dat werkzaamheden veiliger en efficiënter worden uitgevoerd én minder belastend zijn voor mens en milieu.

Klik hier voor al onze vestigingen

REYM (hoofdkantoor)
Postbus 1545, 3800 BM Amersfoort